Hungary
HU EN

Nemzetközi márkaépítés a divatiparban

Nemzetközi márkaépítés a divatiparban az Enterprise Europe Network segítségével

A Faludi G márkát Faludi Gabriella ékszer és üvegművész hozta létre 2011-ben. A debreceni vállalkozó egyedi ékszerkollekcióit rendkívüli színekkel és formákkal ötvözött  innovatív technikákkal hozza létre. Hogy kollekcióit a nemzetközi közönség számára is bemutathassa, Faludi Gabriella az Enterprise Europe Network hálózat debreceni irodájához fordult, ahol segítséget kapott lehetséges külföldi partnerek és megjelenési lehetőségek felkutatásához, szervezéséhez. A cégre szabott tanácsadás eredményeként alkotásai felkeltették a legfontosabb divatcégek, tervezők és kiskereskedők figyelmét is. Faludy G sikertörténete nemzetközi elismerést is hozott, 2018-ban megnyerte az Enterprise Europe Network „Ready to Grow” pályázatát, mely újabb lendületet adhat a márkának.

 

 

 

Üzleti ajánlataink

Hírek

Elindult Startup Campus Global Program
Budapest, London, Berlin, Hong Kong, Szingapúr, Chengdu, Shenzhen ...
EU által támogatott üzleti út Japánba 2019 ...
Az EU Gateway | Business Avenues egészségipari/orvostechnológiai ...
EU által támogatott üzleti út Koreába 2019 ...
Az EU Gateway | Business Avenues egészségipari/orvostechnológiai ...
Még több hír ▹