EEN Üzleti Klub - Külpiaci marketing stratégiai terv összeállítása a gyakorlatban kiemelten női vállalkozások számára
Külpiaci marketing stratégiai terv összeállítása a gyakorlatban kiemelten női vállalkozások számára
Szakmai előadó:
Török Mónika
Meraki Marketing Kft. ügyvezetője
Az interaktív workshop keretében a Külpiaci marketing stratégiai terv összeállításának lépései kapcsán az alábbi témakörökre tér ki a szakértő hasznos gyakorlati szakmai javaslatokkal:
- Fogyasztói szükségletek és igények
- Márka meghatározás – Jövőkép
- Márka meghatározás –Vision statement
- Márka meghatározás – Értékajánlat
- Márka meghatározás – Positioning Statement
- Versenytárselemzés
- Buyer Persona
- USP
- Kifogáskezelés
- Piacra lépési iránytű
Utókövetés: a résztvevők által elkészített külpiaci marketing stratégiai terv utólagos átnézését/véleményezését vállalja az előadó, amennyiben a rendezvény után 30 napon belül e-mailen megküldik számára.
Helyszín: Budapest 1027, Kacsa utca 15-23. HEPA Rendezvényterem (fszt.)
Időpont: 2024. június 18. 10:00-13:30 (a program szendvics ebéddel és egyéni konzultációs lehetőséggel zárul)
A kiscsoportos workshopon való részvétel díjmentes, azonban előzetes regisztráció szükséges. A résztvevők száma korlátozott, a regisztráció a jelentkezés sorrendjében történik. A sikeres regisztrációról értesítést küldünk.
Regisztrálni az alábbi linken lehetséges június 14-ig:https://barinfo.questionpro.com/t/AO5AtZ2x0D
Felmerülő kérdéseivel, forduljon bizalommal munkatársunkhoz: Czagány Melinda, +36 (20) 239-5860,
Rendezvény kezdete | 2024-06-18 10:00 |
Rendezvény vége | 2024-06-18 13:30 |
Regisztrációs határidő | 2024-06-16 |